Kaprový set 2ks prútov Zebco Z-Carp 3,9m/3lbs
Kaprový set 2ks prútov Zebco Z-Carp 3,9m/3lbs
Kaprový set 2ks prútov Zebco Z-Carp 3,9m/3lbs
Blank prútu je vytvorený z uhlíku a sklolaminátu v ideálnom spojení vytvára extrémne odolnú konštrukciu. Akcia prútov je semiparabolická a dobre pohlcuje aj tvrdé výpady rýb, takže odpustí aj menšie chybičky pri zdolávaní. Prút je osadený kvalitnými SIC očkami a pevným sedlom navijaku. Trojdielna verzia prútov je kompaktná a nezaberá veľa miesta, transportný rozmer len 1,33m. Pomer cena a výkon je naozaj výborná v tomto cenovom segmente.
Dôvody ku kúpe Kaprový set 2ks prútov Zebco Z-Carp 3,9m/3lbs:
- 2ks prútov za skvelú cenu
- Odolný blank
- Semiparabolická akcia prútov
- Kompaktný transportný rozmer - 3diel
- Kvalitné SIC očká a pevné sedlo navijaku
Kaprový prút Z-Carp CGF 3,90m/3lbs - 3diel - parametre:
- Dĺžka: 3,90m
- Vrhacia záťaž: 3,00lbs
- Počet dielov: 3ks
- Transportný rozmer: 1,33m
- Hmotnosť: 390g
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.